SWISS wprowadza nową koncepcję usług na rejsach długodystansowych w Klasie Biznes
SWISS oferuje teraz swoim gościom Klasy Biznes bardziej zindywidualizowany model obsługi podczas rejsów długodystansowych. Oprócz tradycyjnej usługi „restauracyjnej”, w której posiłki są podawane jednorazowo, podróżni mogą wybrać obecnie nową opcję „casual” i otrzymać przystawkę, danie główne i deser razem, w wybranym przez siebie momencie. Dzięki temu proponowana oferta jest bardziej dopasowana do konkretnych życzeń i potrzeb pasażerów.
Kolejną innowacją jest to, że dodatkowa usługa tuż przed lądowaniem została zastąpiona nową koncepcją „Swiss Bistro”. Składa się z nowego menu bistro, które zaprasza gości do wyboru spośród wielu dań na ciepło (takich jak szwajcarski burger wołowy z sałatką colesław), dań na zimno i przekąsek zgodnie z indywidualnymi potrzebami w dowolnym momencie po głównym serwisie.
Więcej aktualności
Marka ibis świętuje 50. urodziny
Marka hotelarska ibis obchodzi 50. rocznicę swojej działalności, oferując usługi... przeczytaj
eTravel S.A. z dwiema nagrodami od Turkish Airlines
Podczas gali „Airlines Agency Award Night” organizowanej przez Turki... przeczytaj
Rok działalności punktu paszportowego na Lotnisku Chopina w Warszawie
Punkt paszportowy MSWiA na Lotnisku Chopina w Warszawie działa od niemal roku. O... przeczytaj
Najlepsze lotniska świata według rankingu Skytrax 2024
W najnowszym rankingu lotnisk Skytrax, lotnisko Hamad International Airport w Do... przeczytaj
Kraków Airport wprowadza nowy system kontroli bezpieczeństwa
Kraków Airport wprowadza nowy system kontroli bezpieczeństwa, kładąc naci... przeczytaj