Więcej cyfrowych usług w Austrian Airlines
Dzięki nowej platformie rezerwacyjnej Austrian Airlines pasażerowie zyskują dostęp do jeszcze szerszego zakresu miejsc docelowych, większej liczby opcji lotów, a także nowych usług, które ułatwią planowanie podróży. Linia udostępniła możliwość wstrzymania rezerwacji na 48 godzin, dzięki czemu można bez problemu ustalić dalsze szczegóły podróży. Jeśli rezerwacja zostanie potwierdzona w ciągu 48 godzin, pasażer nie poniesie żadnych dodatkowych kosztów. W przypadku nie potwierdzenia rezerwacji, zostanie naliczona niewielka opłata. Od sierpnia br. można ponadto łatwo zmienić zarezerwowane miejsca online zgodnie ze swoimi potrzebami za pośrednictwem „Moje rezerwacje” na wszystkie loty oferowane przez Austrian Airlines, Lufthansę, SWISS lub Brussels Airlines. Również od sierpnia 2021 r. można zarezerwować dodatkowy bagaż online na wszystkie loty Lufthansa Group.
Więcej aktualności
Marka ibis świętuje 50. urodziny
Marka hotelarska ibis obchodzi 50. rocznicę swojej działalności, oferując usługi... przeczytaj
eTravel S.A. z dwiema nagrodami od Turkish Airlines
Podczas gali „Airlines Agency Award Night” organizowanej przez Turki... przeczytaj
Rok działalności punktu paszportowego na Lotnisku Chopina w Warszawie
Punkt paszportowy MSWiA na Lotnisku Chopina w Warszawie działa od niemal roku. O... przeczytaj
Najlepsze lotniska świata według rankingu Skytrax 2024
W najnowszym rankingu lotnisk Skytrax, lotnisko Hamad International Airport w Do... przeczytaj
Kraków Airport wprowadza nowy system kontroli bezpieczeństwa
Kraków Airport wprowadza nowy system kontroli bezpieczeństwa, kładąc naci... przeczytaj