2020-11-17

Bezpieczny pobyt w hotelach PURO

Hotele sieci PURO, mając na uwadze zmianę priorytetów gości na kwestie związane z ochroną przed wirusami i bakteriami, wdrożyły w codziennej działalności standardy odzwierciedlające najnowsze wytyczne GIS. Zostały one opracowane przez grupę wewnętrznych i zewnętrznych ekspertów ds. bezpieczeństwa żywności, higieny i zapobiegania infekcjom.

Standardy bezpieczeństwa hoteli PURO obejmują podstawowe obszary ochrony antywirusowej, w szczególności:

Osłona twarzy:

  • obowiązkowe zakrywanie twarzy i nosa we wszystkich wspólnych przestrzeniach zarówno dla gości, jak i personelu

Dystans społeczny:

  • oznakowanie przypominające o konieczności utrzymywania dystansu społecznego oraz stosowania środków bezpieczeństwa i higieny

Ograniczony serwis bezpośredni:

  • zameldowanie i zgłoszenia serwisowe za pomocą tabletu
  • obsługa a'la carte - menu dostępne na urządzenia mobilne

Schemat utrzymania czystości:

  • szeroka dostępność środków do odkażania i dezynfekcji rąk w kluczowych miejscach hotelu
  • rygorystyczne protokoły czyszczenia przestrzeni wysokiego ryzyka
  • ograniczenie do minimum ulotek, czasopism, albumów
  • dezyfekowanie recepcji każdorazowo po obsłudze
  • regularne wietrzenie pokoi i dezynfekcja za pomocą lamp UV po każdym pobycie
  • korzystanie wyłącznie z certyfikowanych systemów prania bielizny hotelowej, a produkty stosowane do odkażania części wspólnych i pokoi są nietoksyczne i bezpieczne dla zdrowia i środowiska
  • chusteczki do dezynfekcji części wspólnych w pokoju są udostępniane na życzenie gościa

Bezpieczeństwo żywności:

  • ochrona twarzy podczas przygotowywania posiłków
  • dodatkowe procedury sanitarne w obszarze kontroli dostaw, magazynowania oraz produkcji
  • audyty wewnętrzne
  • zastawa stołowa wyparzana w profesjonalnych urządzeniach
  • regularnie dezynfekowane stoły oraz obszary wspólne restauracji i barów
  • ograniczenie maksymalnej liczby gości mogących jednorazowo przebywać w restauracji lub barze

"Za kulisami":

  • zwiększenie częstotliwości sprzątania i dezynfekcji zaplecza, ze szczególnym uwzględnieniem częstych powierzchni dotyku
  • rygorystyczna procedura operacyjna związana z gospodarką odpadami, szczególnie przedmiotów wysokiego ryzyka
  • każdy pracownik podlega badaniu stanu zdrowia / temperatury przy wejściu na teren hotelu

"Wiemy, że obecna sytuacja może budzić niepokój. Zadbaliśmy również o to, aby w tym trudnym okresie nasze zasady rezerwacji i anulowania pobytu pozostały maksymalnie elastyczne dla Gości. Podczas pobytu w PURO możesz spać spokojnie” – mówi Izabela Sikora, Regionalny Dyrektor Sprzedaży.

Wróć do strony głównej

Więcej aktualności

2024-04-26
Marka ibis świętuje 50. urodziny

Marka hotelarska ibis obchodzi 50. rocznicę swojej działalności, oferując usługi... przeczytaj

2024-04-23
eTravel S.A. z dwiema nagrodami od Turkish Airlines

Podczas gali „Airlines Agency Award Night” organizowanej przez Turki... przeczytaj

2024-04-23
Rok działalności punktu paszportowego na Lotnisku Chopina w Warszawie

Punkt paszportowy MSWiA na Lotnisku Chopina w Warszawie działa od niemal roku. O... przeczytaj

2024-04-19
Najlepsze lotniska świata według rankingu Skytrax 2024

W najnowszym rankingu lotnisk Skytrax, lotnisko Hamad International Airport w Do... przeczytaj

2024-04-18
Kraków Airport wprowadza nowy system kontroli bezpieczeństwa

Kraków Airport wprowadza nowy system kontroli bezpieczeństwa, kładąc naci... przeczytaj

Zobacz wszystkie aktualności