2020-08-06

Rejsy wycieczkowe: Procedury bezpieczeństwa linii Costa Cruises

Armator statków wycieczkowych Costa Cruises, mając na uwadze międzynarodowe wytyczne dotyczące zapewnienia bezpieczeństwa pasażerom, przygotował specjalny "Costa Safety Protocol". Dokument zawiera szczegółowy zakres procedur, które zostaną wdrożone na każdym etapie obsługi pasażerów podczas rejsów wycieczkowych:

1. Odprawa online na 72 godziny przed rozpoczęciem podróży, wypełnienie przez pasażera formularza dotyczącego stanu zdrowia, określenie przez armatora godzin wejścia na pokład w celu zachowania dystansu społecznego i kontrola temperatury ciała przed wejściem na pokład.

2. Armator zachęca do założenia rezerwacji online i korzystania z aplikacji Costa App w celu unikania kontaktu osobistego. Nowości pokładowe będą prezentowane na monitorach w miejscach ogólnodostępnych i poprzez dedykowany kanał Info TV. Dostępna będzie spersonalizowana usługa „Call me service” oferująca pomoc przez telefon kabinowy.

3. Zmniejszenie liczby pasażerów na pokładzie, dostosowanie części wspólnych w celu unikania korzystania z nich zbyt wielu osób jednocześnie, oraz odpowiednie oznakowanie pokładu statku.

4. Noszenie maseczek ochronnych w przestrzeni publicznej, dostępność dozowników z płynem antybakteryjnym i zapewnienie wyposażenia ochronnego członkom załogi w celu zachowania maksymalnej ochrony zdrowia.

5. Korzystanie ze stolików w restauracji będzie możliwe tylko przez osoby towarzyszące w podróży, dostępność śniadań i lunchów w szerszym przedziale czasowym, oraz możliwość weryfikacji menu poprzez aplikację.

6. Dostępność rozrywek pokładowych przy zachowaniu odpowiedniego dystansu społecznego. W salach fitness, kasynie, SPA i klubie dla dzieci zostały wprowadzone limity osób i procedury dezynfekcji.

7. Zachowanie zasad bezpieczeństwa w shuttle busach: regularna dezynfekcja, zachowanie dystansu społecznego i zapewnienie maseczek ochronnych przewodnikom.

8. Zastosowanie nowoczesnych metod dezynfekcji na pokładzie oraz w kabinach, zapewnienie optymalnego filtrowania powietrza dzięki pokładowym systemom wentylacyjnym.

9. Przeszkolenie personelu w zakresie procedur bezpieczeństwa i zachowania najwyższych standardów w sytuacjach nagłych, oraz monitorowanie stanu zdrowia obsługi statku.

10. Wszystkie statki Costa posiadają w pełni wyposażone centra medyczne z wykwalifikowanym personelem, protokoły i standardy zdrowotne są na bieżąco aktualizowane w zakresie COVID-19.

Wróć do strony głównej

Więcej aktualności

2024-04-26
Marka ibis świętuje 50. urodziny

Marka hotelarska ibis obchodzi 50. rocznicę swojej działalności, oferując usługi... przeczytaj

2024-04-23
eTravel S.A. z dwiema nagrodami od Turkish Airlines

Podczas gali „Airlines Agency Award Night” organizowanej przez Turki... przeczytaj

2024-04-23
Rok działalności punktu paszportowego na Lotnisku Chopina w Warszawie

Punkt paszportowy MSWiA na Lotnisku Chopina w Warszawie działa od niemal roku. O... przeczytaj

2024-04-19
Najlepsze lotniska świata według rankingu Skytrax 2024

W najnowszym rankingu lotnisk Skytrax, lotnisko Hamad International Airport w Do... przeczytaj

2024-04-18
Kraków Airport wprowadza nowy system kontroli bezpieczeństwa

Kraków Airport wprowadza nowy system kontroli bezpieczeństwa, kładąc naci... przeczytaj

Zobacz wszystkie aktualności