Linie Air Canada przewiozły ponad 9 mln pasażerów w drugim kwartale
Narodowy przewoźnik Kanady poinformował w komunikacie prasowym, że w drugim kwartale 2022 przewiózł 9,1 mln pasażerów. To liczba niemal o osiem milionów większa niż w miesiącach od kwietnia do końca czerwca 2021 roku.
Jednocześnie linie informują, że w tym okresie zmniejszyły swoją stratę netto do poziomu 294 mln euro, a także zwiększyły przychody w porównaniu do drugiego kwartału 2021 - aż ośmiokrotnie. Wypełnienie samolotów kształtowało się na poziomie 80,5%, co oznaczało poprawę w stosunku do tego samego okresu z roku 2021 i było bliskie poziomu z 2019 roku (różnica 4 punktów procentowych).
Więcej aktualności
Marka ibis świętuje 50. urodziny
Marka hotelarska ibis obchodzi 50. rocznicę swojej działalności, oferując usługi... przeczytaj
eTravel S.A. z dwiema nagrodami od Turkish Airlines
Podczas gali „Airlines Agency Award Night” organizowanej przez Turki... przeczytaj
Rok działalności punktu paszportowego na Lotnisku Chopina w Warszawie
Punkt paszportowy MSWiA na Lotnisku Chopina w Warszawie działa od niemal roku. O... przeczytaj
Najlepsze lotniska świata według rankingu Skytrax 2024
W najnowszym rankingu lotnisk Skytrax, lotnisko Hamad International Airport w Do... przeczytaj
Kraków Airport wprowadza nowy system kontroli bezpieczeństwa
Kraków Airport wprowadza nowy system kontroli bezpieczeństwa, kładąc naci... przeczytaj