2021-09-16

Bardzo pracowita jesień dla branży MICE

Wszystko wskazuje na to, że rynek usług MICE najgorsze ma już za sobą. Trwający niemal 1,5 roku lockdown branży eventowej odcisnął ogromne piętno zarówno na firmach specjalizujących się w organizacji tego typu wydarzeń, jak i na obiektach konferencyjnych, które praktycznie nie mogły przez ten czas prowadzić działalności.

Teraz sytuacja w branży powoli wraca do normy. Wiele wydarzeń takich jak kongresy, czy też konferencje, które nie mogły się odbyć ze względu na restrykcje, zostało przeniesionych na jesień br. Widać również coraz większe zainteresowanie wśród firm wyjazdami integracyjnymi, spotkaniami biznesowymi i szkoleniami.

- Wrzesień i październik, to tradycyjnie najbardziej gorący okres w branży MICE w II półroczu. Tegoroczna jesień zapowiada się bardzo dobrze dla całej naszej branży pod kątem organizacji wszelkiego rodzaju wydarzeń. Firmy chcą organizować wydarzenia, co wyraźnie widzimy obserwując liczbę zleceń pochodzących od naszych klientów - mówi Edyta Jabłońska-Hulimka, Dyrektor Działu MICE eTravel.

Niejako przy okazji ponownego rozruchu branży, eTravel odświeża strategię rozwoju platformy Meeting.pl, służącej do zakupu usług MICE. - Aktualnie nasze działania koncentrujemy na pozyskaniu dla Meeting.pl dużych klientów biznesowych, których roczne budżety na usługi MICE wynoszą kilka milionów złotych. Mamy już pierwsze zakontraktowane podmioty. Są to zarówno duże firmy krajowe, jak też międzynarodowe korporacje. W kolejnym etapie dostęp do platformy zaproponujemy wszystkim klientom, dla których świadczymy obecnie usługi business travel management poprzez nasz inny system, CTA (Corporate Travel Assistant) - wyjaśnia Robert Frąckowiak, Dyrektor Sprzedaży B2B w eTravel. - Równocześnie stale pracujemy nad zwiększeniem liczby obiektów publikujących swoje oferty na Meeting.pl. Jestem przekonany, że zebranie na jednej platformie tak wielu podmiotów aktywnie kupujących usługi MICE będzie dla hotelarzy szansą na otwarcie znacznego strumienia przychodów z tego nowego kanału sprzedaży - dodaje Frąckowiak.

meeting.pl

Wróć do strony głównej

Więcej aktualności

2024-04-26
Marka ibis świętuje 50. urodziny

Marka hotelarska ibis obchodzi 50. rocznicę swojej działalności, oferując usługi... przeczytaj

2024-04-23
eTravel S.A. z dwiema nagrodami od Turkish Airlines

Podczas gali „Airlines Agency Award Night” organizowanej przez Turki... przeczytaj

2024-04-23
Rok działalności punktu paszportowego na Lotnisku Chopina w Warszawie

Punkt paszportowy MSWiA na Lotnisku Chopina w Warszawie działa od niemal roku. O... przeczytaj

2024-04-19
Najlepsze lotniska świata według rankingu Skytrax 2024

W najnowszym rankingu lotnisk Skytrax, lotnisko Hamad International Airport w Do... przeczytaj

2024-04-18
Kraków Airport wprowadza nowy system kontroli bezpieczeństwa

Kraków Airport wprowadza nowy system kontroli bezpieczeństwa, kładąc naci... przeczytaj

Zobacz wszystkie aktualności