Lufthansa planuje zwrócić klientom pieniądze za odwołane loty w ciągu 6 tygodni
Jak podają niemieckie media, około 4-6 tygodni potrzebuje Lufthansa Group, żeby zwrócić klientom wpłaty za odwołane loty do końca czerwca. Harry Hohmeister, członek zarządu Lufthansa Group, powiedział, iż w ciągu 10-14 dni zostaną uruchomione procesy zwrotów.
Załamanie pasażerskiego ruchu lotniczego wskutek pandemii spowodowało, że linia otrzymała ponad dwa miliony wniosków o zwrot kosztów za rezerwowane bilety, a aktualna wypłacona kwota wynosi około 1.4 miliarda Euro. Do zwrotu pozostaje około 1 mld Euro.
Więcej aktualności
Marka ibis świętuje 50. urodziny
Marka hotelarska ibis obchodzi 50. rocznicę swojej działalności, oferując usługi... przeczytaj
eTravel S.A. z dwiema nagrodami od Turkish Airlines
Podczas gali „Airlines Agency Award Night” organizowanej przez Turki... przeczytaj
Rok działalności punktu paszportowego na Lotnisku Chopina w Warszawie
Punkt paszportowy MSWiA na Lotnisku Chopina w Warszawie działa od niemal roku. O... przeczytaj
Najlepsze lotniska świata według rankingu Skytrax 2024
W najnowszym rankingu lotnisk Skytrax, lotnisko Hamad International Airport w Do... przeczytaj
Kraków Airport wprowadza nowy system kontroli bezpieczeństwa
Kraków Airport wprowadza nowy system kontroli bezpieczeństwa, kładąc naci... przeczytaj