Ryanair wspiera klientów z niepełnosprawnością
28 października Ryanair stał się pierwszą irlandzką linią lotniczą, która dołączyła do sieci Hidden Disabilities Sunflower, uznając smycze Sunflwer – rozpoznawalny na całym świecie symbol niewidocznej niepełnosprawności.
Inicjatywa ta jest częścią polityki linii lotniczych koncentrującą się na doświadczeniu klienta, umożliwiającym personelowi Ryanair dalsze wspieranie klientów pod kątem ułatwiania podróży, czyniąc ją dostępną dla wszystkich. Linia przy wsparciu Hidden Disabilities Sunflower wdrożyła kompleksowy program szkoleniowy, aby zidentyfikować Słonecznik i uświadomić swojemu zespołowi głębokie zrozumienie niewidocznych niepełnosprawności. Personel Ryanair w 90 lokalizacjach jest przygotowany, aby wspierać osoby noszące Słonecznik, poświęcając im więcej czasu i zrozumienia.
– Jesteśmy zachwyceni, że Ryanair, największa europejska linia lotnicza pod względem liczby regularnych pasażerów, dołączył do globalnej sieci Hidden Disabilities Sunflower. Pasażerowie z niewidoczną niepełnosprawnością mogą latać do 36 krajów, wiedząc, że będą wspierani przez załogę Ryanair na 228 lotniskach. Podróżowanie staje się coraz bardziej dostępne dla osób niepełnosprawnych, rozszerzając możliwości eksploracji, pracy i zabawy. Osoby noszące Słonecznik spotkają się z życzliwością, cierpliwością i zrozumieniem ze strony zespołu Ryanair od odprawy do końca lotu. - powiedział Tristan Casson-Rennie dyrektor Hidden Disabilities Sunflower.