2022-02-02

Air France kontynuuje wdrażanie usługi Ready to Fly

Air France kontynuuje wdrażanie usługi Ready to Fly

Dobre wiadomości dla pasażerów Air France. Podróżujący z Polski mogą skorzystać z wygodnej weryfikacji dokumentów zdrowotnych przed wyjazdem na lotnisko.

W ubiegłym roku linia Air France zaczęła wprowadzać wygodną usługę Ready to Fly. Dzięki temu rozwiązaniu pasażerowie mogli swobodnie weryfikować i zatwierdzać niezbędne dokumenty wymagane przez kraj, do którego się udają, jeszcze przed rozpoczęciem podróży. Usługa jest wygodna, bezpłatna i bezpieczna. Pozwala zyskać czas i nie narażać się na dodatkowy stres. Ciepły odzew od podróżnych sprawił, że Ready to Fly sukcesywnie wdrażana jest na całym rozkładzie lotów Air France. Aktualnie możemy skorzystać z tego rozwiązania na ok. 140 trasach z 80 miast, w tym również z Polski. Air France automatyzuje także weryfikację certyfikatów szczepień podczas połączeń na terenie Francji.

Szacuje się, że z Raady to Fly do tej pory skorzystało ponad 600 tysięcy pasażerów. Obecnie usługa działa przy połączeniach:

z Paryża na Kostarykę oraz francuskie terytoria zamorskie (Gujana Francuska, Martynika, Gwadelupa, Reunion)
z Paryża do USA, Argentyny, Chile, Brazylii (w obie strony)
z Francji do Niemiec, Włoch, Hiszpanii, Grecjii, Portugalii, Senegalu oraz Gabonu
z krajów Europy (również z Polski) do Francji
z Kanady do Francji

Pasażerowie lotów, na których usługa została wdrożona, 48 godzin przed wylotem, otrzymują powiadomienie z przypomnieniem o możliwości przesłania dokumentów zdrowotnych związanych z pandemią koronawirusa. Pasażer z łatwy sposób ma możliwość, przesłania dokumentów, które następnie weryfikowane są przez linię Air France. Aplikacja dokumentów może być wykonana maksymalnie do 3 godzin przed wylotem. Jeśli nastąpi pozytywna weryfikacja dokumentów, pasażer otrzymuje informację potwierdzającą, a na kartach do odprawy pojawia się oznaczenie „Ready to Fly". Wówczas dokumenty nie podlegają dodatkowym kontrolom. Jeśli pasażer nie otrzyma zaproszenia do skorzystania z usługi, oznacza to, że na wybranej trasie technologia nie została jeszcze wdrożona. Linie zachęcają, aby mimo wszystko zabierać ze sobą potrzebne dokumenty, ponieważ mogą przydać się na lotnisku w kraju docelowym.


Wróć do strony głównej

Więcej aktualności

2024-04-23
eTravel S.A. z dwiema nagrodami od Turkish Airlines

Podczas gali „Airlines Agency Award Night” organizowanej przez Turki... przeczytaj

2024-04-23
Rok działalności punktu paszportowego na Lotnisku Chopina w Warszawie

Punkt paszportowy MSWiA na Lotnisku Chopina w Warszawie działa od niemal roku. O... przeczytaj

2024-04-19
Najlepsze lotniska świata według rankingu Skytrax 2024

W najnowszym rankingu lotnisk Skytrax, lotnisko Hamad International Airport w Do... przeczytaj

2024-04-18
Kraków Airport wprowadza nowy system kontroli bezpieczeństwa

Kraków Airport wprowadza nowy system kontroli bezpieczeństwa, kładąc naci... przeczytaj

2024-04-15
PLL LOT łączy Warszawę z Oradeą

Polskie Linie Lotnicze LOT wprowadzają nowe połączenie, umożliwiając turystom po... przeczytaj

Zobacz wszystkie aktualności