Sprawdź aktualne ograniczenia w podróżach zagranicznych   Testy COVID-19 dla podróżujących za granicę

Aktualności

2021-11-19

Zmiana identyfikacji wizualnej Brussels Airlines

Zmiana identyfikacji wizualnej Brussels Airlines

Linie Brussels Airlines wprowadziły zmiany w identyfikacji wizualnej marki. Zaktualizowano logo, paletę kolorystyczną i sposób malowania samolotów. Plan restrukturyzacji pod nazwą Reboot Plus zrealizowano w odpowiedzi na pandemię koronawirusa i potrzebę zwiększenia rentowności linii należącej do grupy Lufthansa.

Modernizacja Brussels Airlines objęła swoim zasięgiem zarówno zmiany w zakresie rozbudowy floty, zamówiono nowe samoloty A32neo i zadbano o zmniejszenie emisji CO2, ale także wdrożono zmiany w zakresie obsługi pasażerów, dzięki programowi wewnętrznych szkoleń dla pracowników.

Chcemy wyraźnie zaznaczyć początek nowych Brussels Airlines (...) Nowa marka ma symbolizować zaufanie do naszej firmy i utożsamiać się z narodowym przewoźnikiem Belgii. – powiedział prezes Brussels Airlines Peter Gerber.


Czym zaskoczy nowa szata graficzna Brussels Airlines?

Brussels Airlines w nowej odsłonie postawiły na bardziej zdecydowany i głębszy odcień czerwieni oraz intensywny odcień barwy niebieskiej, przechodzący w granat. Charakterystyczne „b” widoczne na ogonie samolotów Brussels Airlines zastąpiono dziewięcioma kropkami o różnej wielkości, które mają symbolizować różnorodność pasażerów, jak i portów docelowych i samych pracowników linii.

W logo Brussels Airlines zastosowano bardziej nowoczesną czcionkę. Dwa wyrazy stanowiące nazwę linii Brussels Airlines zaprojektowano jedno pod drugim, przy czym słowo Brussels jest nieco większe. Ten gest ma podkreślić belgijską tożsamość linii i jej historię. Nowy wygląd samolotu podkreślają logo na ogonie, biały kadłub i ciąg kropek w różnych odcieniach niebieskiego i szarego. Obok zmodyfikowanej identyfikacji wizualnej linii Brussels Airlines pojawił się też nowy slogan: „Jesteś w dobrym towarzystwie”.

Wybraliśmy slogan, który podkreśla naszą gościnność, (…) inwestując w bardziej ekologiczną i wygodniejszą flotę, będąc dostępnymi 24/7 oraz zapewniając, że pasażerowie nie ponoszą dodatkowych opłat, chcemy oferować naszym klientom to, co naprawdę dla nich ważne – podkreślił Michel Moriaux, szef marketingu w Brussels Airlines.

Proces zmiany szaty graficznej linii Brussels Airlines potrwa kilka lat, jak podsumował Wencke Lemmes, kierownik działu obsługi klienta, produktu i marketingu przewoźnika z grupy Lufthansy: Chcemy uniknąć marnotrawstwa i wysokich kosztów produkcji, dlatego nasza nowa marka będzie wdrażana etapami (…).

Brussels Airlines, co warto wiedzieć o przewoźniku?

Linie Brussels Airlines należą do grupy Lufthansa. Głównym portem przesiadkowym i siedzibą linii jest Bruksela. Przewoźnik oferuje połączenia lotnicze do ponad 70 miejsc na świecie, z czego większość realizowana jest na terenie Europy, ale w siatce połączeń przewoźnika znajdziemy też loty do Afryki i Ameryki Północnej.

Flota Brussels Airlines składa się z 38 samolotów. Siedemnaście z nich to airbusy A319-100, szesnaście to airbusy A320-200, a osiem szerokokadłubowe airbusy A330-300. Wkrótce do floty dołączą trzy airbusy A320neo.

Wróć do strony głównej

Więcej aktualności

2021-12-03
Lufthansa: 440 dodatkowych połączeń świąteczno-noworocznych

Aż 440 dodatkowych połączeń przewidział w swojej świąteczno-noworocznej siatce l... przeczytaj

2021-11-30
Zasady kwarantanny po przyjeździe do Polski

Aktualnie obowiązujące przepisy stanowią, iż kwarantannie po przyjeździe do Po... przeczytaj

2021-11-30
Komisja Europejska proponuje zmiany zasad podróżowania

O tym, że KE przymierza się do aktualizacji zasad podróżowania, informowa... przeczytaj

2021-11-30
Pół miliona podróżnych przypłynie do Dubaju wycieczkowcami

Dubaj przyciąga swoim blaskiem podróżnych z całego świata. Szacuje się, ż... przeczytaj

2021-11-29
Brussels Airlines przywraca loty do Warszawy i Krakowa

Połączenia między Brukselą Zaventem a Warszawą i Krakowem już dziś można dostrze... przeczytaj

Zobacz wszystkie aktualności