Rejsy wycieczkowe: Procedury bezpieczeństwa linii Costa Cruises
Armator statków wycieczkowych Costa Cruises, mając na uwadze międzynarodowe wytyczne dotyczące zapewnienia bezpieczeństwa pasażerom, przygotował specjalny "Costa Safety Protocol". Dokument zawiera szczegółowy zakres procedur, które zostaną wdrożone na każdym etapie obsługi pasażerów podczas rejsów wycieczkowych:
1. Odprawa online na 72 godziny przed rozpoczęciem podróży, wypełnienie przez pasażera formularza dotyczącego stanu zdrowia, określenie przez armatora godzin wejścia na pokład w celu zachowania dystansu społecznego i kontrola temperatury ciała przed wejściem na pokład.
2. Armator zachęca do założenia rezerwacji online i korzystania z aplikacji Costa App w celu unikania kontaktu osobistego. Nowości pokładowe będą prezentowane na monitorach w miejscach ogólnodostępnych i poprzez dedykowany kanał Info TV. Dostępna będzie spersonalizowana usługa „Call me service” oferująca pomoc przez telefon kabinowy.
3. Zmniejszenie liczby pasażerów na pokładzie, dostosowanie części wspólnych w celu unikania korzystania z nich zbyt wielu osób jednocześnie, oraz odpowiednie oznakowanie pokładu statku.
4. Noszenie maseczek ochronnych w przestrzeni publicznej, dostępność dozowników z płynem antybakteryjnym i zapewnienie wyposażenia ochronnego członkom załogi w celu zachowania maksymalnej ochrony zdrowia.
5. Korzystanie ze stolików w restauracji będzie możliwe tylko przez osoby towarzyszące w podróży, dostępność śniadań i lunchów w szerszym przedziale czasowym, oraz możliwość weryfikacji menu poprzez aplikację.
6. Dostępność rozrywek pokładowych przy zachowaniu odpowiedniego dystansu społecznego. W salach fitness, kasynie, SPA i klubie dla dzieci zostały wprowadzone limity osób i procedury dezynfekcji.
7. Zachowanie zasad bezpieczeństwa w shuttle busach: regularna dezynfekcja, zachowanie dystansu społecznego i zapewnienie maseczek ochronnych przewodnikom.
8. Zastosowanie nowoczesnych metod dezynfekcji na pokładzie oraz w kabinach, zapewnienie optymalnego filtrowania powietrza dzięki pokładowym systemom wentylacyjnym.
9. Przeszkolenie personelu w zakresie procedur bezpieczeństwa i zachowania najwyższych standardów w sytuacjach nagłych, oraz monitorowanie stanu zdrowia obsługi statku.
10. Wszystkie statki Costa posiadają w pełni wyposażone centra medyczne z wykwalifikowanym personelem, protokoły i standardy zdrowotne są na bieżąco aktualizowane w zakresie COVID-19.
More news
World's Best Airports According to Skytrax Ranking 2024
In the latest Skytrax airport ranking, Hamad International Airport in Doha took ... Read more
Krakow Airport: New security control system
Security control is one of the crucial stages in the passenger journey at Krakow... Read more
New PLL LOT Air Route Connects Warsaw with Oradea
PLL LOT introduce a new route, enabling travelers to journey between Warsa... Read more
LOT Resumes Flights from Warsaw to Athens
LOT Polish Airlines resumes flights from Warsaw to Athens starting today. ... Read more
Spring Promotions by Qatar Airways
Embark on your spring adventure aboard Qatar Airways. Explore the extraordinary ... Read more