2020-08-06

Rejsy wycieczkowe: Procedury bezpieczeństwa linii Costa Cruises

Armator statków wycieczkowych Costa Cruises, mając na uwadze międzynarodowe wytyczne dotyczące zapewnienia bezpieczeństwa pasażerom, przygotował specjalny "Costa Safety Protocol". Dokument zawiera szczegółowy zakres procedur, które zostaną wdrożone na każdym etapie obsługi pasażerów podczas rejsów wycieczkowych:

1. Odprawa online na 72 godziny przed rozpoczęciem podróży, wypełnienie przez pasażera formularza dotyczącego stanu zdrowia, określenie przez armatora godzin wejścia na pokład w celu zachowania dystansu społecznego i kontrola temperatury ciała przed wejściem na pokład.

2. Armator zachęca do założenia rezerwacji online i korzystania z aplikacji Costa App w celu unikania kontaktu osobistego. Nowości pokładowe będą prezentowane na monitorach w miejscach ogólnodostępnych i poprzez dedykowany kanał Info TV. Dostępna będzie spersonalizowana usługa „Call me service” oferująca pomoc przez telefon kabinowy.

3. Zmniejszenie liczby pasażerów na pokładzie, dostosowanie części wspólnych w celu unikania korzystania z nich zbyt wielu osób jednocześnie, oraz odpowiednie oznakowanie pokładu statku.

4. Noszenie maseczek ochronnych w przestrzeni publicznej, dostępność dozowników z płynem antybakteryjnym i zapewnienie wyposażenia ochronnego członkom załogi w celu zachowania maksymalnej ochrony zdrowia.

5. Korzystanie ze stolików w restauracji będzie możliwe tylko przez osoby towarzyszące w podróży, dostępność śniadań i lunchów w szerszym przedziale czasowym, oraz możliwość weryfikacji menu poprzez aplikację.

6. Dostępność rozrywek pokładowych przy zachowaniu odpowiedniego dystansu społecznego. W salach fitness, kasynie, SPA i klubie dla dzieci zostały wprowadzone limity osób i procedury dezynfekcji.

7. Zachowanie zasad bezpieczeństwa w shuttle busach: regularna dezynfekcja, zachowanie dystansu społecznego i zapewnienie maseczek ochronnych przewodnikom.

8. Zastosowanie nowoczesnych metod dezynfekcji na pokładzie oraz w kabinach, zapewnienie optymalnego filtrowania powietrza dzięki pokładowym systemom wentylacyjnym.

9. Przeszkolenie personelu w zakresie procedur bezpieczeństwa i zachowania najwyższych standardów w sytuacjach nagłych, oraz monitorowanie stanu zdrowia obsługi statku.

10. Wszystkie statki Costa posiadają w pełni wyposażone centra medyczne z wykwalifikowanym personelem, protokoły i standardy zdrowotne są na bieżąco aktualizowane w zakresie COVID-19.

Back to homepage

More news

2024-04-19
World's Best Airports According to Skytrax Ranking 2024

In the latest Skytrax airport ranking, Hamad International Airport in Doha took ... Read more

2024-04-18
Krakow Airport: New security control system

Security control is one of the crucial stages in the passenger journey at Krakow... Read more

2024-04-15
New PLL LOT Air Route Connects Warsaw with Oradea

PLL LOT introduce a new route, enabling travelers to journey between Warsa... Read more

2024-04-11
LOT Resumes Flights from Warsaw to Athens

LOT Polish Airlines resumes flights from Warsaw to Athens starting today. ... Read more

2024-04-11
Spring Promotions by Qatar Airways

Embark on your spring adventure aboard Qatar Airways. Explore the extraordinary ... Read more

Check all news