Innowacyjni cyfrowi pomocnicy klientów Lufthansa Group
Innowacyjni cyfrowi pomocnicy klientów Lufthansa Group.
Klienci linii lotniczych Austrian Airlines, Lufthansa i SWISS mogą skorzystać z nowych chatbotów, które mogą być inteligentnym cyfrowym pomocnikiem dla swoich klientów.
W przypadku odwołania lotu lub nieodebranego lotu łączącego, podróżni mogą niezależnie i bezpłatnie wybrać i zmienić lot alternatywny, który im odpowiada – poprzez Facebook Messenger. To unikalna usługa na świecie, oferowana wyłącznie przez linie lotnicze Lufthansa Group.
Aby porozmawiać z cyfrowym pomocnikiem – w tym momencie jedynie w języku angielskim – potrzebna jest tylko aplikacja Facebook Messanger. Jeśli Messanger jest już zainstalowany, wystarczy wpisać w przeglądarce Smartfona: austrian.com/bot lub lufthansa.com/bot albo swiss.com/bot. Facebook Messenger może być używany nawet w przypadku, gdy nie posiadają Państwo profilu na Facebooku, za pomocą własnego numeru telefonu komórkowego.
Chatbot to nowoczesny system dialogu tekstowego. Dzięki funkcji rozpoznawania mowy w smartfonie cyfrowy asystent jest w stanie nawiązać dialog z użytkownikiem oraz z pomocą banku danych udzielać użytkownikowi odpowiedzi.
More news
eTravel with the EcoVadis badge
eTravel with EcoVadis Commitment Badge We are pleased to announce that eTrave... Read more
Qatar Airways Group becomes official airline partner of MotoGP™
Qatar Airways Group becomes the official airline partner of MotoGP™ Qat... Read more
Ryanair's Restored and Modified Flights from Poland
Ryanair is restoring flights from Bydgoszcz to Dublin. The connection had been s... Read more
Warsaw-Radom Airport's First Quarter Results
Warsaw-Radom Airport ended the first quarter of the year with 21,000 passe... Read more
Hurry up, your seat is waiting in the Tap Air Portugal promotion
Book your seat on board Tap Air Portugal Hurry up, your seat is waitnig. Book... Read more