Aktualności

2018-01-31

Automatyczna odprawa w Lufthansie

Klienci Lufthansy otrzymają kartę pokładową automatycznie bezpośrednio na swój smartfon na 23 godziny przed odlotem

 

Pasażerowie podróżujący Lufthansą będą mogli rozpocząć podróż znacznie bardziej zrelaksowani – od teraz będą korzystać z automatycznej odprawy na wszystkie rejsy w Niemczech i po Europie. Karta pokładowa na rejsy zarezerwowane do 24 godzin przed odlotem zostanie automatycznie wysłana do pasażera na 23 godziny przed startem podróży, bez konieczności ręcznej odprawy. Oszczędzi to czas i ułatwi przygotowania do podróży. Aby skorzystać z tej nowej usługi, klienci Lufthansy będą musieli jedynie zostawić swoje dane osobowe na koncie Miles & More lub Lufthansa iD.

 

Chcesz zmienić miejsce lub anulować odprawę? Chcesz aktywować elektroniczne oznaczenie bagażu w domu lub pobrać elektroniczne wersje czasopism? Wszystkie usługi, z których klienci mogli korzystać do tej port, są teraz również dostępne w ramach zautomatyzowanej procedury odprawy. Usługa ta jest oferowała na rejsy w obrębie strefy Schengen, a także na podróż autobusem lub pociągiem Lufthansa Express Rail and Bus. Automatyczna odprawa nie jest możliwa, gdy podróż obejmuje odcinki poza strefą Schengen – w takich przypadkach pasażerowie będą musieli odprawić się ręcznie. Każdy, kto nie chce już korzystać z usługi, może dezaktywować opcję w dowolnym momencie na swoim profilu Klienta. Klienci bez profilu Lufthansa iD lub Miles & More mogą zarejestrować się w celu skorzystania z automatycznej odprawy poprzez link w potwierdzeniu rezerwacji. Usługa będzie wtedy ważna tylko dla tego konkretnego lotu.

 

W ubiegłym roku Lufthansa otrzymała nagrodę „IATA Fast Travel Platinum Award” za szeroki zakres możliwości samoobsługowych. IATA nagradza nią linie lotnicze, które oferują co najmniej 80% usług w zakresie odprawy, przyjęcia na pokład lub nadania bagażu w opcji samoobsługowej.

 

Lufthansa iD

Lufthansa iD jest kluczem do spersonalizowanych podróży. Po szybkim i prostym procesie rejestracji, podróżujący mogą zalogować się na laptopie, tablecie lub smart fonie za pomocą swojego adres e-mail. Następnie mają oni możliwość zapisywania danych osobowych i preferencji (np. preferowanego miejsca, posiłku czy lotniska) w swoim profilu i ich zmiany w dowolnym momencie. Przyspiesza to proces rezerwacji, ponieważ przechowywane informacje, takie jak imię i nazwisko, dane kontaktowa lub dane dotyczące płatności są automatycznie wypełnianie podczas rezerwacji rejsu.

Wróć do strony głównej

Więcej aktualności

2018-05-21
Letni rozkład lotów Brussels Airlines

W letniej siatce połączeń znajdziemy między innymi loty do Grecji. Od 4 maja od... przeczytaj

2018-05-18
Do Wiednia z Austrian Airlines od 559 PLN

Wiedeń jest jedną z popularniejszych destynacji biznesowych. Podczas lotu do sto... przeczytaj

2018-05-09
Bal życia pod patronatem Austrian Airlines

Podczas jubileuszowego balu podsumowane zostaną dokonania w walce z HIV / AIDS &... przeczytaj

2018-05-09
Lufthansa Group kontynuuje pomyślny rozwój w pierwszym kwartale 2018 roku

Linia Lufthansa kontynuuje politykę systematycznego wzrostu. W pierwszym kwartal... przeczytaj

2018-04-27
Rząd przyjął projekt ustawy o CPK

Rada Ministrów przyjęła projekt ustawy o Centralnym Porcie Komunikacyjnym... przeczytaj

Zobacz wszystkie aktualności