Aktualności

2017-07-07

KLM przygotował nowy gadżet dla pasażerów

Na pasażerów KLM, którzy planują wizytę w Amsterdamie we wrześniu czeka nietypowy prezent. Na jaki pomysł wpadły holenderskie linie lotnicze by zwiększyć zadowolenie podróżujących?


Na pasażerów przewoźnika, którzy planują wizytę w Amsterdamie czeka sprytna wywieszka bagażowa KLM (KLM Care Tag), która będzie ich lokalnym przewodnikiem po mieście. Specjalnie zaprojektowany gadżet ma wmontowany głośnik oraz moduł GPS, który pozwala na określenie lokalizacji. Dzięki pomysłowemu urządzeniu turyści usłyszą wskazówki dotyczące zwiedzania miasta, w zależności gdzie aktualnie się znajdują. Nagrane na urządzenie informacje głosowe zostały przygotowane z udziałem członków personelu pokładowego KLM.

Na urządzenie nagrano setki informacji i komunikatów głosowych, które zostały przygotowane z udziałem członków personelu pokładowego KLM. Głos załogi KLM poprowadzi turystów po Amsterdamie opowiadając im historie zabytków, które właśnie mijają, podpowiadając gdzie można za darmo skosztować lokalnych smakołyków, czy którędy iść, aby zobaczyć sztukę uliczną na żywo. Urządzenie ostrzeże nas w miejscach, gdzie należy uważać na kieszonkowców oraz na wyjątkowo ruchliwych skrzyżowaniach z udziałem licznych rowerzystów, pomoże wypożyczyć rower czy łódkę po kanale.

KLM Care Tag będzie można otrzymać za darmo, składając odpowiednie zamówienie przez Internet we wrześniu na podróże do Amsterdamu, które odbędą się również we wrześniu b.r. Linia udostępni limitowaną liczbę wywieszek, które będą przyznawane zainteresowanym klientom według kolejności zgłoszeń. Początkowo udostępniane urządzenia będą wyposażone w angielską wersję językową, w późniejszym terminie tego roku planowane są wersje: niemiecka, chińska, portugalska i rosyjska.

tur-info

Wróć do strony głównej

Więcej aktualności

2018-01-19
Odwołane loty przez szalejący orkan Fryderyka

Szkody po przejściu orkanu Fryderyka są ogromne. Na większości lotnisk w kraju l... przeczytaj

2018-01-09
Połączenie FlyAway Travel z eTravel

Dnia 8 stycznia 2018 r. ogłoszony został Plan Połączenia spółek eTravel S... przeczytaj

2017-12-20
Brussels Airlines: Bruksela – Bombaj 6 razy w tygodniu

W sezonie zima 2017/2018 linie Brussels Airlines zwiększyły liczbę połączeń na t... przeczytaj

2017-12-20
Austrian Airlines: Nowa Klasa Premium Economy od wiosny 2018 roku!

Podróż w nowej klasie Premium Economy możemy zaplanować z Austrian Airlin... przeczytaj

2017-12-15
Kraków liczy turystów

Ilu turystów odwiedziło Kraków w 2017 roku? Urząd Miasta Krakowa, ... przeczytaj

Zobacz wszystkie aktualności