Innowacyjni cyfrowi pomocnicy klientów Lufthansa Group
Innowacyjni cyfrowi pomocnicy klientów Lufthansa Group.
Klienci linii lotniczych Austrian Airlines, Lufthansa i SWISS mogą skorzystać z nowych chatbotów, które mogą być inteligentnym cyfrowym pomocnikiem dla swoich klientów.
W przypadku odwołania lotu lub nieodebranego lotu łączącego, podróżni mogą niezależnie i bezpłatnie wybrać i zmienić lot alternatywny, który im odpowiada – poprzez Facebook Messenger. To unikalna usługa na świecie, oferowana wyłącznie przez linie lotnicze Lufthansa Group.
Aby porozmawiać z cyfrowym pomocnikiem – w tym momencie jedynie w języku angielskim – potrzebna jest tylko aplikacja Facebook Messanger. Jeśli Messanger jest już zainstalowany, wystarczy wpisać w przeglądarce Smartfona: austrian.com/bot lub lufthansa.com/bot albo swiss.com/bot. Facebook Messenger może być używany nawet w przypadku, gdy nie posiadają Państwo profilu na Facebooku, za pomocą własnego numeru telefonu komórkowego.
Chatbot to nowoczesny system dialogu tekstowego. Dzięki funkcji rozpoznawania mowy w smartfonie cyfrowy asystent jest w stanie nawiązać dialog z użytkownikiem oraz z pomocą banku danych udzielać użytkownikowi odpowiedzi.
More news
World's Best Airports According to Skytrax Ranking 2024
In the latest Skytrax airport ranking, Hamad International Airport in Doha took ... Read more
Krakow Airport: New security control system
Security control is one of the crucial stages in the passenger journey at Krakow... Read more
New PLL LOT Air Route Connects Warsaw with Oradea
PLL LOT introduce a new route, enabling travelers to journey between Warsa... Read more
LOT Resumes Flights from Warsaw to Athens
LOT Polish Airlines resumes flights from Warsaw to Athens starting today. ... Read more
Spring Promotions by Qatar Airways
Embark on your spring adventure aboard Qatar Airways. Explore the extraordinary ... Read more