2019-05-18

Innowacyjni cyfrowi pomocnicy klientów Lufthansa Group

Innowacyjni cyfrowi pomocnicy klientów Lufthansa Group.

Klienci linii lotniczych Austrian Airlines, Lufthansa i SWISS mogą skorzystać z nowych chatbotów, które mogą być inteligentnym cyfrowym pomocnikiem dla swoich klientów.
W przypadku odwołania lotu lub nieodebranego lotu łączącego, podróżni mogą niezależnie i bezpłatnie wybrać i zmienić lot alternatywny, który im odpowiada – poprzez Facebook Messenger. To unikalna usługa na świecie, oferowana wyłącznie przez linie lotnicze Lufthansa Group.
 
Aby porozmawiać z cyfrowym pomocnikiem – w tym momencie jedynie w języku angielskim – potrzebna jest tylko aplikacja Facebook Messanger. Jeśli Messanger jest już zainstalowany, wystarczy wpisać w przeglądarce Smartfona: austrian.com/bot lub lufthansa.com/bot albo swiss.com/bot. Facebook Messenger może być używany nawet w przypadku, gdy nie posiadają Państwo profilu na Facebooku, za pomocą własnego numeru telefonu komórkowego.
Chatbot to nowoczesny system dialogu tekstowego. Dzięki funkcji rozpoznawania mowy w smartfonie cyfrowy asystent jest w stanie nawiązać dialog z użytkownikiem oraz z pomocą banku danych udzielać użytkownikowi odpowiedzi.

Back to homepage

More news

2024-04-19
World's Best Airports According to Skytrax Ranking 2024

In the latest Skytrax airport ranking, Hamad International Airport in Doha took ... Read more

2024-04-18
Krakow Airport: New security control system

Security control is one of the crucial stages in the passenger journey at Krakow... Read more

2024-04-15
New PLL LOT Air Route Connects Warsaw with Oradea

PLL LOT introduce a new route, enabling travelers to journey between Warsa... Read more

2024-04-11
LOT Resumes Flights from Warsaw to Athens

LOT Polish Airlines resumes flights from Warsaw to Athens starting today. ... Read more

2024-04-11
Spring Promotions by Qatar Airways

Embark on your spring adventure aboard Qatar Airways. Explore the extraordinary ... Read more

Check all news